Sporadiska inlägg

Ja inte är jag speciellt aktiv här på bloggen inte! Egentligen har jag ingen anledning om varför jag inte skriver. Känns konstigt nog som om jag inte har tid, vilket jag har...

Det mesta av min tid går nu åt till att hålla någolunda koll på vad jag äter och till träning. 11 pass på 15 dar har det blivit! Jag känner själv en förändring i kroppen, men vikten är det ingen skillnad på. Konstigt. Hoppas det är en släng av en-sak-i-taget, där jag bygger upp kroppen och sen börjar bränna lite fett. Jag har iaf ett delmål så  jag hoppas verkligen att det snart börjar hända nåt med vikten. Så tråkigt annars. 

Idag ska vi upp till vårt nya gym Elixir Fitness och köra pass nummer två där. Vi var där igår för första gången, och det var jäkligt mycket folk, men det kändes ändå okej. Jag duschade där efter gymmet, och för mig själv så var det en liten vinst eftersom jag har en stor fobi över att duscha i allmäna duschrum bland andra människor. Det där att visa sig naken inför andra, okända människor, när man känner sig otillfreds med sig själv, är inte lätt. Nu var det bara två andra i omklädningsrummet, och ingen som duschade nör jag gjorde det, men ändå, för mig en vinst. Får se om jag är lika modig idag ;-)

Nu blir det jobba, som vanligt. Hoppas jag inte är lika sönderstressad idag. Igår kände jag mig trasig...



Kommentera här: