Vidriga morgon

Så... Då mår man skit igen. Fy fan vilken ångest jag har. Orkar knappt att andas. Värk i kroppen och knappt nån sömn. Livet ät tillbaks där det var för fem veckor sen, innan jag började med medicinen...

Kommer bli en bra dag... 

Fick höra strax innan jag gick hem i fredags, att vår avdelning ska förse även avdelning nr tre med jobb den här veckan. Härligt...
Har knappt ägnat det en tanke, men inatt var dom där... Dom snurrande, stressiga tankarna...
Jag sa redan i fredags till min chef, att jag troligen inte har jobb för att sysselsätta alla. Vi har materialbrister, så jag har inte så mycket handmontering att göra. Det löser sig sa han, och så såg jag inte mer till honom.
Och nu ska jag strax åka till jobbet. Underbart att komma dit, må som jag gör och ha massor av folk som inte har nåt att göra...
Ingen stress eller så...

Idag ringer jag Previa här i stan och ser om jag kan få ett recept utskrivet av en annan läkare. Känner mig som en knark-junkie på jakt efter droger...

Kommentera här: