Iskallt

Jah har frusit hela dan. Svinkallt på jobbet! Var många bilar som både lastade och lossade gods och det drog som satan bort till vår avdelning som ligger nånstans mellan övriga fabriken och lagret. Slutade strax innan ett idag och fick skjuts till Kronhallen på öster. Tog en sväng in på affärn och handlade nåt ätbart och gick bort mot päronens lya. Skulle ju hit och ta in post och vattna, så jag kunde ju likagärna äta nåt och slappa lite när jag ändå är här. Så det är precis det jag gör. Slappar, bloggar och surfar på min IPhone. 

Det blåste verkligen isvindar idag när jag gick hit. Har ingen lust att gå bort mot bussen, men det e dax att åka hemåt. Just nu lyser solen och det är tre plusgrader. Burr. 

P jobbar över idag och kommer hem ikväll nångång. Han ska jobba i morgon också. Jag ser fram emot en pysselhelg och bara vara hemma helg. Om det är bra väder så ska jag måla plankorna till husknutarna. Städa och tvätta lite ska jag säkert göra och sen får vi se. 

Kommentera här: