Jäkla mage

Efter en middag bestående av grillad kyckling och sallad, så bestämde sig min mage för att ge upp. Totalt. Ny har jag så ont i magen så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har krypit ner i sängen iaf. 

Blev en prommis idag efter jobbet. Inte så långt, men ändå. Ont i ryggen fick jag idag åxå. Måste vara sättet jag går på. Har börjat använda min app "shape up club" igen och skriver nu upp allt jag äter och dricker. Behöver få in lite extra minus-kalorier så jag inte är hungrig hela tiden, så då är lite motion och rörelse, ett måste. Både måndag och tisdag sket sig med maten för att jag blev extra hungrig på kvällen. Inte bea alls. Idag ser det bättre ut på kalorifronten. 

Sambon är grinig som fan idag. Andra dan utan snus. Han föll tillbaks ner i snusträsket för en månad sen och nu ser vi åter igen vilket gift nicotinet är. Både igår och idag så har han varit totalt knäpp och förbannat elak. Kastar elaka pikar hela tiden och missförstår allt. Hoppas det lugnar dig, för det är inte ett dugg kul... 19 dar tills han åker till Thailand för att spela golf i 14 dar. Kanske är nyttigt att vara ifrån varann ett tag. 
Visst blir det ensamt och struligt med buss till och från jobbet, men det löser sig nog. 

Nu är det tack och god natt!

Kommentera här: