Helgen

En helg full av tankar. 
Jag är trött. Har haft huvudvärk hela helgen. Mycket funderingar kring många saker just nu. Trött på mig själv. Vill hitta mitt inre ljus. Vill leva mitt liv med en mindre och hälsosammare vikt. Har försökt den här veckan att röra på mig mer och äta bättre. Känns som orken är slut just nu och jag behöver hitta nåt nytt som ger mig energi och ändå lugn i mina tankar. Önskar jag hade lite mer positivt att säga, men nu är dey som det är och den här perioden känns lite grå. Den 25:e åker sambon till Thailand ett par veckor för att spela golf. Jag tycker inte det ska bli sådär överdrivet kul. Stort hus att vara ensam i och långa dagar med bussåkande till och från jobbet. Tänker på dåliga saker. Men kanske blir det ändå bra. Att vara ifrån varann ett tag. Allt går på sparlåga just nu. 

Har fått mina första två kallelser till smärtkliniken. Måste försöka få ledigt, då det är tider som inte passar in med mina arbetstider. Har inte så många timmar i tidbanken att ta ut. Funderar mycket på hur det ska funka när jag kanske måste gå en eller flera gånger i veckan. Ska fylla i en enkät på massor av sidor och skicka in på måndag eller tisdag. Sjuka frågor. Tex hur många gånger i veckan man diskar, tvättar och städar. Om man behöver hjälp med av och påklädning eller hjälp att ta sig upp från sängen. Ja, det är väl bara att ta sig tid och skriva ner sina svar...

Kommentera här: