Dag två

Igår var det en riktigt överjävlig dag på jobbet. Fattar inte hur dumma folk kan vara. Hur man respektlöst trycker ner, ljuger för att få sin vilja fram och manipulerar. Är så trött på dessa rötägg. 

Igår kändes det som jag var på väg att bli sjuk. Ont överallt och frusen. Idag ont i öronen och halsen och rösten känns skrovlig. Sambon är genomförkyld och stannar hemma idag. Jag ska strax trotsa ösregnet och stormvindarna och gå till bussen. Idag är det synd om mig...
1 Cattis:

skriven

ja idag var det synd om dig...kan du inte ha hörselkåpor och en klubba i munnen i morgon, hör inget kan inte prata...kram...

Svar: Haha. Kanske ska testa?! Beklagade mig för chefen, så i morgon har han bestämt att jag ska hänvisa alla frågor till honom! ;-) kram!
{ Don´t Stop Believing }

Kommentera här: