Imorgon lördag

Jag ska samla ihop lite grejer och gå ner till loppisen i morgon och lämna in. Står kassar överallt här hemma. Lite grejer ska jag väl kunna lämna ifrån mig ;-) nästa vecka ska jag ta all textil och lämna in på "kupan"/röda korset inne i stan. Nu är det dax att få lite ordning här hemma. 
Ska lägga ut lite grejer på annons också. Två par stövletter, ett par stövlar för breda vader, en väska, allt oanvänt. Sen våra vita poängfåtöljer med fotpall till och kanske några lampor. Dessa saker är sånt som jag vill sälja och få in lite pengar för. På tradera ska jag lägga ut lite smink som jag inte använder. Det är saker som endast är testade och som jag vet är lite eftertraktat av sminknördar som mig själv, då det är import-grejer som är svåra att hitta här i skandinavien. 
Hade man haft lite mer tid, så skulle jag sälja även textilier på nätet. Kläder och gardiner som knappt är använda. Vi får väl se hur mycket jag har lust med. Ska höra med P när han kommer hem från Thailand, om vi inte ska försöka få iväg den gamla soffan och bokhyllan som står i garaget. Vore så skönt att tömma lite. Säkerligen så finns det mer saker som kan rensas undan också. Ska ta mig en titt under helgen!
Nu ska jag gå till bussen!

Kommentera här: