Tiden går så fort

Nu är även denna helg slut och jag har spenderat den med att sova, äta och titta på film.
Kanske låter tråkigt, och det har det varit, men det har åxå varit PRECIS vad jag behöver.
Jag behöver träna på att inte göra alla "måsten" som jag implementerar i mitt huvud.
Jag sätter som vanligt ribban för högt och orkar inte med.
Nu är det slut med det.

Jag behöver återhämta mig, själsligen, från alla jobbiga saker och jag behöver hitta tillbaks till lite positiva vibbar igen. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att hitta dom bara.
Jag har sagt det tusen och åter tusen gånger, att jag vill ändra mitt liv och det är ju bara jag själv som kan ta tag i att göra dom här förändringarna.
Så när jag är redo, och själen är i balans, då kan jag börja dra mig framåt igen.
Sakta, och i ett lagom högt tempo...

Tack till er som läser min blogg och stärker mig och lyfter mig upp över ytan... =)

Kommentera här: