Helg!

Tråkigt att vara hemma tycker jag!

Har ingen som helst lust och energi och inspiration att göra nånting.
Har haft problem med magen ända sen vi kom hem och huvudvärk.
Konstigt.
Känner mig stressad för att semestern snart är slut.
Är inte ett dugg sugen på att åka tillbaks till jobbet...
Men det är väl ganska "vanligt" att känna så, så jag är nog inte ensam...

Idag har jag iaf sytt 3 nya kuddfodral till lilla rummet. Dom blev ganska bra faktiskt och går i svart och vitt,
med lite franskt tema.
Ska ta mig in till stan i veckan och köpa ett svart linnetyg och sy en hissgardin dit in.
Det blir nog en svart, så man kan dra ner om man sover där.
Om jag har en i ljusare tyg, så blir det nog väldigt ljust där inne...
Ska försöka pyssla klart därinne under veckan, om jag har energi för det.
När lönen kommer så ska vi köpa alla lister till rummet och sätta upp så det blir klart nångång.

Det känns som om hösten har kommit nu.
Nätterna är kalla och dagarna är grå och tråkiga.
Fick tända lampor här hemma redan innan klockan var 18 nu ikväll.
Visst är det mysigt med höst, men jag hoppas och önskar att vi får lite mer sommar och sol innan dess...

Kommentera här: