Ont

Har haft tok-ont i ryggen och svanken igen i snart en hel vecka. Idag har jag knappt kunnat ta mig upp från soffan eller sängen. Illa.

Sovit och vilat mycket idag då vi var ut till svärföräldrarna igår och dom har en ny katt som jag blir tvär-allergisk mot. Tar bara en stund innan jag får svårt att andas och känner mig slö. I julas var jag dålig två dar efteråt. Denna gång har jag bara varit trött av att kroppen gått på högvarv av allergin. Tyvärr har svärisarna inte mycket förståelse för sjukdomen och förstår inte när jag försöker förklara hur det känns och stt det inte räcker med att katten får vara i ett annat rum. Trist att dom tycker jag är otrevlig när jag blir lite frånvarande.

Nästa gång följer jag nog inte med om vi inte kan vara utomhus...

Ska sova igen nu om jag kan. Eventuellt blir det gymmet igen i morgon för att se om ryggen mår bättre av en promenad på löpbandet...

Kommentera här: