Årets sista dag

Började med en sovmorgon. P väckte mig strax innan nio i morse. 09:20 var vi på gymmet. Jag körde tio minuters uppvärmning och sen trettio minuter styrka överkropp. Hade en jävulsk träningsvärk sen i söndags så det var tungt att köra idag kan jag säga. Efter frukosten som bestod av havregrynsgröt så plockade vi undan lite och sen blev det lite dator. Lite sen lunch och sen en timmes powernap. Nu ikväll så är det inget speciellt planerat. Vi åt en liten räksallad till förrätt bestående av räkor, mozarella och tomat. Sen har vi gjort plankstek här hemma och tittat på film. Nu är vi båda trötta och jag sitter och bloggar och sambon tittar på golf. Vilka partyprissar va ;-)

Förhoppningsvis håller vi oss vakna till tolvslaget och firar in det nya året med att titta på fyrverkerierna från balkongen. Det känns ganska skönt att få avsluta 2013 nu, och vända bladet till 365 nya blanka dagar som man får sätta sin prägel på. 

2014 ska bli mitt år! 





Kommentera här: