Anne rekommenderar Läppgojs

Om du liksom jag gillar att ha lite färg på läpparna, men inte gillar "läppstifts-smaken",
så kommer här några av mina favoriter:

ISADORA Jelly Kiss gel lipstick är en blandning mellan läppstift & läppglans och finns i flera lätta, lagom pigmentrika färger och till ett skapligt pris.
Smaken är lite fruktig men ingen smaksom är överdriven påfallande.
Lipsticket finns just nu i dessa fina färger + 2 färger till som är nya i vår:


Jag har färgen "Coral Punch" och den är perfekt och lite lagom sådär.
Inköpt hos H&M för 89:- till specialpris.
Hylsan är magnetisk så hylsans "lock" åker inte så lätt av.
Perfekt!

http://www.kicks.se/isadora/jelly-kiss-p14375


Jag ger produkten 3,5 / 5




CLARINS Instant Light Natural Lip Perfector

Ett mjukgörande läppglans med lite, lite färg och en smak av vanilj.
Det här är det klart bästa läppglanset som jag testat.
Mjukt och inte ett dugg klistrigt på läpparna och ingen bismak av syntetiska ämnen.



Jag har färgen "Rose Shimmer" som är färgen högst upp på bilden och som är lite svagt rosa skimmrande.
Glosset finns i 3 färger:
01 Rose Shimmer, 02 Apricot Shimmer och 03 Nude Shimmer

Jag betalade 195:- för mitt gloss hos Eleven.se
Men det finns tillgängligt i butiker från 169:- och uppåt.

http://eleven.se/clarins-instant-light-natural-lip-perfector-6634.html



Jag ger betyget 4,5 / 5



MAKE UP STORE Lipgloss Pot

Om du hellre gillar ett lipgloss i burk, så har jag ett bra tips för dig!
Ett läppglans som du använder pensel till och som ger en riktigt snygg färg på läpparna.
Glosset är klistrigt som sitter ganska bra, beroende på vilken färg du väljer.

Jag har färgerna Sunglow, Ego, You och Zap. Pris hos Make Up Store från 70:- på rea och 125:- till ordinarie pris.
Färger på hela sortimentet hittar du här:

http://www.makeupstore.se/sesv/products/lips/lipglosspot


Jag ger betyget 3,5 / 5


Kommentera här: