Mot gymmet

Idag är jag vaken tifigt! Klockan var typ sju när jag klev upp. Jag drog ner medicinen igen till 30mg eftersom jag blev så trött av den högre dosen och att sova 10-12 timmar varje natt funkar inte när man går upp 05:00 på vardagarna...

Idag trotsar jag huvudvärksdemonerna, tar en alvedon och en ipren, dricker en energidryck och masar mig iväg till gymmet ändå. IPodden är laddad och hörlurarna framtagna. Idag ska jag köra lite styrka och inte så mycket kondition. Det är styrketräningen som jag saknat... Inför årsskiftet så ska jag nog lägga upp en träningsplan, och sen försöka hålla mig till den. Strunta i att det är mycket folk på gymmet och plugga i hörlurarna och köra för min egen skull. Kanske byter vi gym också. Det öppnar ett nytt i mitten av januari vid Pålljungshage, som verkar bra. Det heter Elixir Fitness. Info kan du läsa om här: http://www.elixirfitness.se/Information.html och det finns även en Facebooksida att titta in på: https://www.facebook.com/elixirnykoping 

Två plan blir det och en massa schyssta maskiner. Lokalen är målad i massor av härliga och energigivande färger. Väntar och ser vad priset kommer ligga på i medlemsavgiften och jag tänkte höra om man kunde komma dit och provträna innan. 

Nu ska jag träna!

Kommentera här: