Smärtkliniken igen

Igår var jag på dom nästa två besöken hos smärtkliniken. Först träffade jag en sjukgymnast som var helt underbar. Efter det en psykolog som var tråkig och knastertorr. 

Sjukgymnasten passade mig som handen i handsken. Jag tror hon kan ge mig den behandlingen som jag behöver. Psykologen hoppas jag klara mig utan. Jag tyckte bara gårdagen var jobbig och all min energi försvann i ett nafs. Även idag känner jag
Mig helt urlakad på känslor. Att prata om en massa gammalt som det känns som man pratat färdigt om, är verkligen inte kul. Jag som kände mig så glad och nöjd med hur mitt mående har ändrats dom senaste månaderna, gick från glad till ledsen på nån timma. Idag är jag lite låg och vill gärna vara ensam och inte prata med någon. 

Det kommer bli en utvärdering av mig hos smärtkliniken och sen får jag en återbesökstid hos doktorn, för att se hur vi går vidare och om dom kan erbjuda mig hjälp eller om jag får söka mig vidare. 

Kommentera här: