Ledighet

Helgen när man är ledig, går alltid så fort...

Den här helgen har vi äntligen varit och slängt det gamla virket från fasaden, och plockat undan det mesta av utemöbler och krukor inför vintern. Skönt. Ska slänga några säckar med trädgårdsavfall på trädgårdstippen i veckan, sen så kan snön komma ;-)

Vi har köpt knutbrädorna som idag ska målas och när dom är torra, kan vi spika upp dom. Fästa upp lite kablar ska också göras och fixa till telefonkabeln bäde inne och ute. 

Jag har försökt vila mycket i helgen, då jag faktiskt känt av min värkiga kropp. Ryggen är väldigt stel. Jag hoppas att det släpper. Har skickat ytterligare ett mail till Previa angående förnyelse av recept. Hoppas dom svarar. Jag ger dom tills onsdag, annars får jag ringa. Torsdag är sista dagen jag har medicin...
Hoppas jag slipper ha ett uppehåll. 

Nu jobb!

Kommentera här: