Köket

Äntligen är köksfönstret snart åtgärdat efter vattenläckan i början av december förra året. Skönt! Inte blir det så snyggt när man sätter tillbaks dom gamla listerna och öser på ett par lager färg, men vad tusan. Det är tätt iaf. Förhoppningsvis...
Målningen är katastrofal, men det mesta döljs av gardinerna hoppas jag. ;-) Svårt att komma åt, då fönstret sitter ovanför köksbänken och att stå på en pall och balansera på ett ben, är inte direkt min grej. Så det får bli som det blir...

En vecka kvar tills sambon åker till Thailand. Taskigt. Såg dessutom att det var världens oväder med snöstorm och kyla på väg över Sverige... Vore väl typiskt...
Ägna kvällarna åt att skotta snö, när man är ensam hemma. Bara att gilla läget isf...

Skulle så gärna vilja pyssla lite mer med diverse projekt framöver. Vara kreativ och koppla av. Skapa något. Jag kommer ju vara hemma själv ett par veckor nu, så nått ska jag väl komma på att göra ;-)

Hoppas det blir några kronor över efter räkningarna är betalade, för det ska handlas julklappar också! Och mina besparingar ligger på noll nu när jag lånat ut pengar till sambon till hans resa. Återstår att se hur det blir med shoppingen. 

Ikväll så känner jag mig ganska pigg faktiskt, trots dåligt med sömn natten som var. Ska bara koppla av och glo på tv tills det är läggdax. Lagom sysselsättning...






Kommentera här: