Sovit

Första natten på flera veckor som jag sovit en hel natt! Inget toabesök eller uppvaknande av stress och hjärtklappning. Var hos Bodil - kiropraktorn igår och fick en genomgång av kroppen. Fanns mycket att ta hand om som inte var som det skulle. Magen tog hon åxå en titt på och kunde konstatera att maghinnan var inflammerad, likaså kändes magmusklerna svullna och inflammerade. Hon såg stora tecken på stress i kroppen och även att jag behövde både vila och sömn. Hon trodde att kroppen skulle läka av sig själv, bara jag gav den en chans...
Hon kunde åxå säga att magsäcken inte var något stort problem, och att det nog inte var den som påverkar mitt magonda. Känns bra att få en hint om detta.
Sen gjorde hon samma typ av behandling för magmuskulaturen som hon gjorde sist, och som gjorde så förbannat ont, men har så stor effekt.

Så nu har jag äntligen fått 6 timmar sammanhängande sömn! Underbart!

Synd bara att man måste förstöra denna morgon och dag genom att åka till jobbet... Tror inte man mår bättre av det...
Är nog lika stressigt och överjävligt som det varit dom senaste månaderna...

Kommentera här: