Mysigt

Igår eftermiddag hämtade vi lillebror Andreas och hans flickvän Rachel inne i stan hos mor och far. Dom sover hos oss inatt eftersom vi skjutsar upp dom till Arlanda nu på förmiddan. Dax för dom att åka tillbax till Frankfurt igen. Tråkigt. Rachel och jag är väldigt lika i vad vi tycker och kommer jättebra överens. Igår satt vi i köket i flera timmar och bara pratade om livet och allt. Klockan blev 00:30 innan vi gick och la oss. Underbart roligt! Faktiskt så hade både Peppe och Andreas redan gått och lagt sig ;-)

Egentligen skulle P och jag gå till gymmet nu på morgonen, men vi var båda lite trötta eftersom det blev så sent igår. Strax ska jag lämna min varma, sköna säng och hoppa in i duschen. Vi åker nog mot Stockholm runt nio-snåret. Efter vi lämnat av dom på Arlanda så tänkte P och jag strosa runt lite i Kistagallerian. Äta lunch och bara vara. Skönt att va ledig idag. 

I morgon är det nyårsafton och årets sista dag. Det kommer firas med god mat och bubbel vid tolvslaget här hemma, på tu man hand. Mysigt det också. 

Nu är det dax att börja fixa sig! 

Kommentera här: