Måndagen

Jobbade som vanligt. Det var fruktansvärt rörigt och det tog lång tid att få koll på läget. Var ju bara inne en timma i fredags morse och annars var det ju utbildning i fyra dagar. Totalt kaos. Alla hade nåt att göra men det fanns inga orderset för lagret att plocka ut till oss. Det var fruktansvärt många sena order och jag hade inte någon info angående vad som hänt under förra veckan, så jag fick bara säga "sorry" när någon frågade om nåt angående det. Skrev ut 32 nya order och beställde in dom tills igår och idag. Tror lagret inte blev så nöjda då jag var ute med orderset först 11.20. Sen var det lunch. Maria och jag gick ut till restaurangen och åt för att komma ifrån lite. Ljudnivån och surret gjorde att huvudvärken till slut var överjävlig och det var skönt att lämna jobbet vid halv två för att åka in till stan och till kiropraktorn. Väl där så blev det 40-minuters väntetid för att det var både förseningar och längre behandlingar för Bodil som hade dragit ut på tiden. Var hemma kl 16. Tog en siesta. Var så trött och värkig. Klev upp igen 18:15 och åt lite. Läste lite bloggar och satt uppallad med kuddar i soffan. Kröp ner i sängen igen strax innan 21. Hade svårt att sova men somnade efter nån timma. I morse vaknade jag strax efter 4 och kunde inte somna om. Samma huvudvärk idag och trött i kroppen.

Idag ska jag träffa beteendevetaren på Previa igen. Får se hur det går.
Kanske mår jag bättre idag så jag kan testa mina nya skor.

Jag hoppas det

Stort grattis idag till bästa Cattis som har födelsedag!!!

1 Cattis:

skriven

Tack för gratulationen, 20 år kvar till pension.

Kommentera här: