Fler nya kläder

Jag kom av en slump på, att jag hade sett märket ZIZZI och ZAY på ellos.se där jag brukar handla.
I onsdags när vi kom hem från Eskilstuna, så loggade jag in och kollade utbudet mer noggrant.
Och med 50% rea på hela sortimentet bland mina erbjudanden så handlade jag på mig lite fler saker.

För ungefär lika mycket pengar som jag handlade för i ZIZZI-butiken, där priserna var ordinarie priser,
så beställde jag hem detta (uppifrån och ner):

En festklänning i svart med paljetter (Rea 449:-) (kanske till personalfesten om jag vågar...),
ett leopardlinne/klänning med lila kantband (Rea 175:-), ett par capri jeans (Rea 349:-), en vit tunika (Rea 195:-) och ytterligare en klänning, grårandig i trikå (Rea 489:-).






Och precis som i butiken så satt kläderna perfekt!
Jag är några tusen kronor fattigare, men dock mycket gladare.
Ibland är det värt att unna sig något speciellt som man mår bra av!
Nu har jag iaf lite nya kläder tills i vår/sommar!

Kommentera här: