Höst och Kusmite-funderingar

Som ni säkert vet så älskar jag te!

Det är så underbart att brygga en stor kanna te och bara sätta sig och mysa. Antingen i soffhörnet vid brasan eller, ja egentligen på vilket ställe som helst.
Nu när hösten är här igen, så vaknar mitt sug efter att köpa en massa nya tesorter.
Jo, jag har en hel del olika sorter hemma, men jag tröttnar nog aldrig på att prova nya sorter.
Jag älskar ju dessutom fina burkar, flaskor och småpryttlar och jag kan inte titta mig mätt på alla vackra burkar som leverantören Kusmi har.... Jag vill ha allihopa!

Här är några, för mig, oprövade smaker som jag inte skulle ha nåt emot att köpa hem:


Från vänster till höger: Smoky Earl Grey, Sencha och Mint Chocolate




Från vänster till höger: Ginger Lemon, Christmas Green Tea och Christmas Black Tea




Från vänster till höger: Apple, Bouquet de fleur och Troika


Det finns så många härliga smaker att välja på!
Dyra är dom, men ack så underbara...

Här kan ni se Kusmi´s sortiment: http://www.kusmitea.com

Återförsäljare finns lite här och var i landet och här hos mig så finns dom flesta sorterna hos
Bönornas Delikatesser i galleria Västerport!

Kommentera här: