Arbetsrum del II

Nästa del i renoveringsarbetet hemma, blir att slutföra diverse saker som behöver
bli klara.
I vårt lilla rum, där vi hade vattenläckan ni vet, är fönsterfoder och blombrädan
kvar att knåpa ihop.
Och så alla tak, golv och vägglister som behöver inhandlas och spikas upp.
En taklampa, eller rättare sagt fönsterlampa ska upp (eftersom takhöjden bara är 2 meter...).
Kanske börjar vi lite smått med fönstret i morgon.
Det har vi grejer till hemma.



Jag har ett hörnskåp i furu som ska målas antikvitt och likaså en sängram
och den lilla byrån som jag fyndade på loppis för ett tag sedan.

En kudde ska jag sy åxå, där jag ska använda lite av gardintyget till framsidan
och en virkad baksida som jag har gjort.
Återkommer med bilder längre fram =)
1 cattis:

skriven

återvinning..så kul o framförallt billigt..me like.

Kommentera här: